Dag honderdtweeentwintig - Reisverslag uit Vaalwater, Zuid-Afrika van Patrick Bosmann - WaarBenJij.nu Dag honderdtweeentwintig - Reisverslag uit Vaalwater, Zuid-Afrika van Patrick Bosmann - WaarBenJij.nu

Dag honderdtweeentwintig

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick

09 Juni 2008 | Zuid-Afrika, Vaalwater

Het is weer de laatste dag van het weekend in het Zuidelijkste land van Afrika. Helaas maakt dat niet zo veel uit hier, de hospitality gaat door. Er checkten weer gasten uit en enkele vrijwilligers gingen later op de dag ook weer naar huis, de rest bleef.
In de tussentijd heb ik uiteraard aan mijn stageverslag gewerkt, gelukkig is hij nu wel volledig af! Alleen nog de bekende feedback formulieren laten invullen, commentaar toevoegen en klaar is Patrick, 2 weken voor de deadline. Goed bezig!

Het was een behoorlijk warme dag vandaag, na werktijd dus even lekker buiten gezeten, rustig aan doen en bijkomen. Geen gasten meer, de rust is wedergekeerd. Vanaf volgend weekend ziet het er weer wat beter uit, lang weekend en daarna voor mij een paar dagen vakantie naar Krugerpark!

‘s Avonds zijn we nog bij Dean en Leancha langs gegaan, twee nieuwe medewerkers op Kololo, we keken een DVD. Een hele slechte film, meer dan 20 jaar oud over twee mensen die, hoe kan he took anders, verdwaald raken in de Kalahari woestijn. Heel fout, maar daardoor niet minder komisch!

Morgen gaan we weer in het bos werken, eucalyptus bomen neerhalen geloof ik dus dat wordt zwaar werk! Nu dus goed slapen en morgen weer het bos in!

Beye! Tot morgen!!

• 09 Juni 2008 - 12:57

Noes:

zozo, je dagverslagen worden almaar korter..

Aah, van al dat harde werk word patty een grote jongen!;)

Zeker goed bezig met die deadline! Ben trots op je:)

• 09 Juni 2008 - 13:47

Mama:

eucalyptus blaadjes. heb je een vijzel? heerlijk de blaadjes in een potje, pletten en een beetje gewone olie erbij. goed voor de luchtwegen, tegen de muggen etc. (natuurlijk niet opdrinken svp...). welke dvd was het? knuf mama.

• 09 Juni 2008 - 17:38

Wouter:

zozo,het stageverslag af? ik ben jaloers ;)