Mijn eerste reis - Reisverslagen van Patrick William Bosmann - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Patrick William Bosmann - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Op 7 februari zal ik vertrekken richting Zuid Afrika. 's Ochtends vroeg op 8 februari zal ik aankomen in het zonnige land op het vliegveld van Johannesburg. Daarna volgt een rit van ongeveer 3 á 4 uur richting het Kololo Game Reserve in Vaalwater (provincie Limpopo)
Het Kololo reservaat is een natuurpark met bungalow huisjes waar (Nederlandse) gasten kunnen verblijven. Ook worden er vanuit hier veel safari's georganiseerd en kan men genieten van de ongerepte natuur die alleen een land als Zuid-Afrika te bieden heeft.

Tijdens deze stage zal ik me gaan verdiepen in de Food & Beverage afdeling (restaurant/keuken) en Frontoffice (receptie) Als bijtaken zal ik in het onderhoud van het park werkzaam zijn. Ook de technische dienst en de safariorganisatie zullen na mijn stage geen onbekende activiteiten meer zijn.

5 maanden is een lange tijd. Ik zal mijn vrienden, familie en zeker niet te vergeten mijn fantastische vriendin erg gaan missen. Via deze weg, via hyves, msn, telefoon, e-mail en skype hou ik contact met iedereen en ik weet zeker dat wanneer ik terug ben met al mijn verhalen en avonturen dat zij er weer voor me zullen zijn!

Groeten en veel liefs!

Patrick

Recente Reisverslagen:

12 Juli 2008

Dag honderdvijfenvijftig

12 Juli 2008

Dag honderdvierenvijftig

09 Juli 2008

Dag honderdéénenvijftig tot honderddrieënvijftig

06 Juli 2008

Dag honderdvijftig

05 Juli 2008

Dag honderdachtenveertig en honderdnegenenveertig
Patrick

Travelling the world, you can follow my adventures here!

Actief sinds 29 Jan. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 45701

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 31 December 2015

Wereldreis 2015

07 Februari 2008 - 13 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: