Dag honderdzesentwintig - Reisverslag uit Vaalwater, Zuid-Afrika van Patrick Bosmann - WaarBenJij.nu Dag honderdzesentwintig - Reisverslag uit Vaalwater, Zuid-Afrika van Patrick Bosmann - WaarBenJij.nu

Dag honderdzesentwintig

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick

13 Juni 2008 | Zuid-Afrika, Vaalwater

Nog niet helemaal bijgekomen van de gebeurtenissen van gisteravond werd ik vanmorgen toch weer wakker om de normale tijd. Ondanks dat ik pas om één uur hoefde te beginnen…
Tot werktijd heb ik nog een poging gedaan om bruiner terug te komen dan ik heen ben gegaan maar tot nu toe ben ik daar nauwelijks nog in geslaagd.

Tijdens werktijd hebben Arnoud en ik alles geregeld voor onze korte trip naar het Krugerpark. Overnachtingen geboekt, auto gehuurd, activiteiten gecheckt, ga zo maar door. Waarschijnlijk vertrekken we maandag al vrij vroeg, wel lekker want officieel zou ik die dag gewoon nog moeten werken!

Ik heb al feedback ontvangen dan mijn eerste stagebegeleidster, goed positief, dat scheelt. Het andere krijg ik morgen, dan kan het verwerken beginnen en inleveren maar. Lekker om er vanaf te zijn!

Later op de avond was het weer tijd voor voetbal, jawel, Patrick is het aan het volgen, geloof het of niet. Goed nieuws, de Duitsers hebben verloren. Niet dat dit voor Nederland goed of slecht is op het moment, maar het is altijd leuk als zij verliezen.
Morgen, op vrijdag de 13e, speelt Nederland, dat wordt nog wat. Voor diegene die in bijgeloof gelooft, ook in Frankrijk is het morgen vrijdag de 13e, geloof het of niet, dus het komt wel weer goed.

Helaas, morgen avond moet ik werken, misschien een TV in het restaurant plaatsen?? :)

  • 13 Juni 2008 - 14:30

    Dolf:

    maak je geen zorgen, wij winnen vanavond!

  • 13 Juni 2008 - 16:28

    Mama:

    patrick, kijk jij voetbal????? oeps.
    ik kom net uit nijmegen en reed tussen allerlei oranje auto's, vlaggetjes etc. en bij de pomp kreeg ik een zak oranje m&m 's. tja en verder is het gewoon een vrijdag de 13e......
    fijne avond en dat frankrijk maar mag winnen :) :).....

  • 13 Juni 2008 - 21:09

    Noes:

    jaja, en nederland heeft gewonnen.. 4-1!

    heb jet nog gezien??

    kussie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick

Travelling the world, you can follow my adventures here!

Actief sinds 29 Jan. 2008
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 45767

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 31 December 2015

Wereldreis 2015

07 Februari 2008 - 13 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: